niedziela, 31 sierpnia 2014

podziękwania dla rodziców, kartki z okazji narodzin

ls3a ls3b lc3c

Podziękowania dla rodziców państwa młodych z kolekcji Lacy Sunset. Zrobiłam dwie takie same kartki (easel card wg kursu mamajudo), w najbliższym czasie stworzę pudełka.

  mc3 mc4

Skromne kartki z okazji narodzin dziecka, chciałam wyeksponować cudne grafiki z kolekcji Maleńkie Cuda. Druga kartka to karnet DL z opaską.  

Jutro nasze dziecko miało pójść do przedszkola, ale wczoraj przyplątał się katar i w tej sytuacji wypada pozostać w domu, ach życie!

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze.
 Życzę spokojnego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Dzieci to małe cuda, ale czasem, kiedy nie mogą iść do przedszkola... ech marzy się powrót do przeszłości (tak na minutkę, góra 3 dni). Dzieciowe kartki - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziękowania są śliczne ale zachwyciły mnie te karteczki z okazji narodzin. Cudne grafiki i pięknie oprawione. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kartki, przemyślane i dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna prace :) Grafiki dziecięce są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności- zwłaszcza te dziecięce bardzo mnie ujęły...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie te kartki z okazji narodzin dzieci, a grafiki jak najbardziej udało Ci się wyeksponować. Pierwsza kartka zaskakuje połączeniem kolorystycznym, które bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piękności ! pierwsza jest niesamowicie elegancka, natomiast dwie kolejne czarują delikatnością i takim hmm, magicznym klimatem, są przesłodkie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment