piątek, 22 sierpnia 2014

kartki pełne słońca

ls1a ls1b ls1c ls2a
ls2a

Słoneczne (za sprawą papierów Lacy Sunset) dobry wieczór  :)

Jakiś czas temu - ku mojemu ogromnemu zdumieniu! - wygrałam wyzwanie na blogu Rapakivi, otrzymałam taki oto żółto-zielony zestaw:

 zdjęcie z bloga Rapakivi

 Bardzo dziękuję za piękne papiery i inne przydasie.

Pierwsza kartka jest uniwersalna, zastanawiam się czy nie dorobić do niej pudełka? Druga sprawdzi się w roli kartki imieninowej, urodzinowej czy podnoszącej na duchu. I właśnie zobaczyłam, że mogę ją zgłosić na wyzwanie ekspresowe. Kartki powstały wczoraj...

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/08/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-2.html

Materiały ze sklepu Rapakivi: 
duże różane pąki łososiowe 20 mm 

Korzystając z okazji chciałabym polecić Waszej uwadze różyczki mini 15mm (tego typu). Są przepiękne i szalenie eleganckie, wykonane z dużą starannością.

Dziękuję za komentarze pod postem z księgą gości i życzę Wam dobrej nocy.

11 komentarzy:

  1. Przepiękne! Ta pierwsza mega elegancka pudełko się jej należy jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, słoneczne kartki :-))) Nie rozumiem zdziwienia z wygranej, wszystkie Twoje kartki są zachwycające :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Świetnie wpisują się w dzisiejszą słoneczną pogodę.
    Serdecznie gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście-pełne słońca!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, słoneczne karteczki. A pierwsza skradła moje serce, jest cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie słoneczne :) piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, bardzo radosne. I świetny pomysł z tymi rozdarciami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne kolorki :D Piękne te zwinięte różyczki, strasznie mi się ich kompozycja podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne i rzeczywiście pełne słońca. A za oknem u nas dziś ciemno i deszczowo - niestety.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. ALu- idziesz jak burza- kolejne, radosne wspaniałości.Nie sądziłam,że kolor żółty tak pięknie współgra z koralowym- lubię takie niespodzianki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zestawienie też było zaskoczeniem, bo te koralowe kwiaty do żadnych papierów mi nie pasowały! Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment