piątek, 30 marca 2012

Wielkanocnie cz.2

Witam serdecznie!

Na Skrapowisku zakupiłam sobie na tzw. spróbę papierki GOSCRAP. Żałuję, że tak późno i tylko po 1szt. No cóż... byłam przekonana, że ciężko będzie mi coś z nich zrobić ze względu na nasycone i żywe kolory. Nie to, że one mi się nie podobają (podobają mi się ogromnie!), tylko ja pewniej czuję się z pastelowymi odcieniami. Papiery tnie się fantastycznie, już samo patrzenie na nie nastraja pozytywnie. Szkoda, że wcześniej ich nie pociachałam, są idealne na kartki wielkanocne.


Kartka powstała wg poniższej mapki. Odwróciłam ją, motywy roślinne zastąpiłam symbolami wielkanocnymi, nakleiłam napis. Przeszycia (ręczne) dodają elegancji, dzięki nim papier nie przylega do baz i daje fajny przestrzenny efekt. 


Tak mi się spodobała zabawa z tymi papierami i mapką, że powstała siostra bliźniaczka:


Pozdrawiam wiosennie!

9 komentarzy:

  1. śliczne są, a ta zieleń jest niesamowicie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to byłas na scrapowisku ?? I nic nie pisałaś ?! Nie namawiałaś mnie na przyjazd ;-)). Strasznie żałuję, że nie byłam.. Mam nadzieję, że na następny raz będziemy obie i poznamy się osobiście :)). A karteczka jest słodka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, bo mam po drodze i mam tam z kim dziecko zostawić :) Nie mam się czym pochwalić - poprawiając swoje warsztatowe LO, popsułam je tak naprawdę, zrobiłam już nową bazę i wolnej chwili wezmę się za to, tak dla samej siebie... Kolejne zloty pewnie będą, więc kto wie, może uda się spotkać?! Byłoby miło! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze.

      Usuń
  3. fajna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo miło czytać tak ciepłe słowa :) dziękuję w imieniu Goscrap :) i zapewniam, że nasze papiery nadają się nie tylko na Wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudna, ( król(ik) okazały )i świetnie, że ma takie żywe nasycone kolory-te kolorowe kwiatuszki w tle kojarzą mi się ( oczywiście jak najbardziej pozytywnie)z malowanymi pisankami- doskonała praca : )

    OdpowiedzUsuń
  6. czy możemy wrzucić zdjęcia kartki do GOscrapowej galerii na Facebooku?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment