czwartek, 3 listopada 2011

Kartka z bilecikiem

Witam,
w ten piękny i słoneczny dzień! Mam nadzieję, że i u Was słońce wyszło zza chmur :)

Do zrobienia tej kartki zainspirowała mnie mapka:


Moja interpretacja:



Nie chciałam zasłonić papieru ze świątecznym motywem, dlatego 3 paski papieru częściowo ukryłam pod nim. Nie wyobrażałam sobie zrobić kartki bez życzeń, stąd zrodził się pomysł z kieszonką, w której schowałam bilecik.  

Swoją kartkę zgłaszam także na wyzwanie #9 blogu UHK Gallery - inspiracje. Pewnie pojawią się kolejne, bo świąteczna kolekcja UHK jest w drodze :)

Materiały:
Glad Tidings - Cardinal & Holly, podkleiłam go resztkami Brown Sugar - Peanut Butter, bo to bardzo cienki papier
zestaw 28 papierów specjalnych 30cm Glad Tidings
życzenia na bileciku wycięłam z papieru dwustronnego A Gift of Love - Noel Traditions
Półperełki białe

Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Gorgeous! I love the hidden tag, what a great idea. So glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory! Pięknie wyeksponowane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment