czwartek, 10 listopada 2011

HoHoHo

Witam!

Dziękuję za komentarze do poprzedniego posta. W zeszły piątek dotarła do mnie nowa kolekcja UHK - HoHoHo, ale dopiero teraz znalazłam czas na świąteczne kartkowanie. W sumie dobrze się złożyło, bo od razu wypróbowałam nowy wykrojnik holly branch :) Swoją kartkę zgłaszam oczywiście na wyzwanie #9 blogu UHK Gallery - inspiracje.  



Kartka powstała wg tej mapki:

 
Materiały:
Karty DL beżowe
HO HO HO - Christmas Candy
HO HO HO - Christmas Tree
HO HO HO - Holly Berry
Boże Narodzenie 2
Kapuśniaczek 05
klamerki do tasiemek 
Crackle accents
kosteczki dystansujące samoprzylepne 3mm

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. A jednak szczęściaro masz ten wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i kolejne piękności świąteczne!!!oj,tez bym chciała taki wykrojnik:)))

    Dziękujemy ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pass me a CANDY CANE - I'm suddenly in the mood for CHRISTMAS! How WONDERFUL! So pleased you enjoyed the Card Patterns sketch - this is FABULOUS! Thanks for sharing the fun with us!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zinterpretowałaś mapkę. Ja mam jakoś opory do mapkowania, boję się nie wstrzelenia :)
    Kartka wyszła Ci cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment