sobota, 20 lipca 2013

Ramki

Witajcie! 
Mój dzisiejszy post inspiracyjny zdominowały ramki. Więcej zdjęć znajdziecie na blogu Rapakivi, zapraszam serdecznie :)


Materiały ze sklepu Rapakivi:
Be Optimistic 3 Wiem, wiem wczoraj była z niego kopertówka, ale nic nie poradzę na to - to mój ulubiony!
Kryształki samoprzylepne 6mm żółte 70szt. (dostępne wkrótce)

Materiały ze sklepu Rapakivi:

Be Optimistic 3 W celu postarzenia papier potraktowałam distressem w kolorze brushed corduroy. Tak się zastanawiam, czy nie podarować jej młodej parze zamiast kwiatów... Tak czy owak żal mi będzie rozstać się z nią.
Be Optimistic 4 (liście)
Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim  postem, udanego weekendu!

6 komentarzy:

  1. Ramki Ikeowskie w cudnej odsłonie, druga ogromnie mi się podoba kolorystycznie.
    Doskonały i wyjątkowy prezent idealny na każdą okazję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie, ale druga CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment