niedziela, 8 stycznia 2012

Na okrągło

Witam serdecznie!

Po zrobieniu poprzedniej kartki pomyślałam sobie nigdy więcej kołowego kartkowania, ale Dagmara swoim komentarzem zmobilizowała mnie do działania (dziękuję :d) i jeszcze w tym samym dniu zrobiłam bazę i tła do mojej kolejnej okrągłej pracy... W końcu mam dwie babcie i chciałam podarować im podobne kartki. Dziś dokończyłam swoje dzieło i tak wspaniale się złożyło, że mogę je zgłosić do 9# wyzwania CraftManii. Znalazłam miejsce na ćwiek i gotowe :)
Róże wykonałam oczywiście wg kursu Asi, postanowiłam skorzystać także z dobrej rady Hani739, o której sobie przypomniałam po zrobieniu poprzedniej kartki. Falbanka z dziurkacza zdobi, dodaje szyku i przede wszystkim powiększa nieco bazę :)    




W dniu Twojego święta

Pozdrawiam ciepło :)

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście z falbanką cudnie...Dzięki za maila- tak myślałam,że w tym ,,okrągłym" przypadku bez kuchennych przydasi się nie obejdzie...A ja no coż - cieszę oko takimi pracami jak Twoja : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukierkowe kolorki, cudna róża i perełki - tworzą spójną, piękną całość !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu - przepiękna,romantyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, a falbanka dopełnia jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment