piątek, 13 maja 2011

Kartka kaskadowa z okazji ślubu

W CraftManii kwiatowe wyzwanie. Należy wykonać dowolną pracę z wykorzystaniem co najmniej jednego kwiatu wykonanego wg kursu zamieszczonego na tym blogu. Wisiało nade mną widmo :) zrobienia kartki z okazji ślubu... kwiaty idealnie wpisują się w tą tematykę, więc zmobilizowałam się do działania. Mam nadzieję, że obdarowanym osobom przypadnie do gustu.

Na frontowej stronie umieściłam kwiat z pręcikami oraz zmodyfikowane pąki goździków - są dwubarwne i osadzone na drucikach po papierowych hortensjach.




Kwiat z pręcikami - tym razem wykonany wg wskazówek :)


Na tym zdjęciu widać, że goździki występują także w nieco zmodyfikowanej formie - pąki umieściłam na perłowych pręcikach.


Na tej stronie pokusiłam się o wykonanie  kwietnych gałązek.


Tęczowy woreczek okazał się baaardzo przydatny :)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment