piątek, 7 kwietnia 2017

Mam 6 lat :) - CANDY


Witajcie, 
właściwie mój blog, z tej okazji zapraszam Was na coś słodkiego :) 
Zasady:
* zabawa jest skierowana do osób prowadzących bloga o tematyce scrapbookingu, cardamkingu
*miło mi będzie, gdy dołączycie do obserwatorów mojego bloga/Facebooka
* proszę o umieszczenie informacji o candy z powyższym zdjęciem i linkiem zwrotnym do tego posta w pasku bocznym Waszego bloga lub poście (nie musi być oddzielny)
* chęć uczestniczenia w candy zgłoście w komentarzu udzielając odpowiedzi na pytanie: Jaką pracę stworzysz z tych papierów?
*papiery (ze zdjęcia) trafią na początku maja do osoby, której wypowiedź najbardziej mi spodoba się, wybór będzie subiektywny, reklamacji nie przyjmuję, hejtu nie toleruję ;)
* wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski, na adres czekam 7dni, później wybieram kolejną osobę 
Miłej zabawy :)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. GRATULUJĘ urodzin bloga!!!!
      Życzę mnóstwa wspaniałych prac!!!

      Usuń
    2. dziękuję, Agnieszko jaką pracę stworzyłabyś z tych papierów?

      Usuń
  2. Gratuluję 6 rocznicy blogowania i tylu pięknych ,eleganckich prac :-D Ja te kolekcje wykorzystam do tego ,żeby ucieszyć różnych wiekowo solenizantów ;-D Nie zapisuję się na candy ,bowiem zakupiłąm obie kolekcje ,pazerna nie będę ;-D Ale z przyjemnością banerek umieszczę u siebie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ewciu spełniasz wymagania, więc bawisz się :)

      Usuń
  3. O rany zabrakło internetu w chwili gdy publikowałam komentarz.
    Gratuluję rocznicy powstania bloga.
    Znam te papiery i wiem że będą pięknie wyglądały na karteczkach okazjonalnych , urodziny , imieniny. Mam w sekcji rękodzieła sporo koleżanek i każda z nich cieszy się otrzymawszy ode mnie karteczkę z okazji swojego święta. Kartki, a może wreszcie pokuszę się i zrobię boxy , wykonane z tych delikatnych papierów będą wyglądały ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Staję w kolejce może mi sie poszczęści. WIELBIAM TAKIE DELIKATNE kolorki pasują do wszystkiego. Zrobiłabym z nich piękne pudełko na skarby i coś ślubnego, bo to takie delikatne klimatyczne papierki :) Mogą też wystąpić na zaproszeniach na bal gimnazjalny... a może zainspirowana Twoimi boxowymi wariacjami w końcu i ja poczynię tego pierwszego boxa. Oj mam na nie mnóstwo pomysłów. Gratuluję iście weterańskiej rocznicy!!! mnie roczek stuknął. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz pisałam na blogu, że uwielbiam fiolety :) Ta kolekcja jest baaaardzo w moim guście :))Chodzi za mną od jakiegoś czasu pomysł na chustecznik... bo takie kolekcje zasługują na dłuuugie podziwianie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooooooooooo , co za wspniała rocznica ( je jeszcze nie skończyłam tylu) .... Życzę Ci dalszej weny , zyczę by kolejne lata owocowały w nowe prace by lata dodawały Ci skrzydeł .... CZyli idziesz w tym roku do szkoły ... super moje dziecko też ...Papierki są przeurocze , delikatne i ... lawenda ... ach już czuję jej zapach . Wiadomo ,że szewc bez butów chodzi ( wiem że to banał ) tak jest moim przypadku . Nie mam prawie nic dla siebie ... może czas to zmienić i zrobić layout A że nie znam sie na tym to będzie wielkie wyzwanie aż teraz zastanawiam się czy rzeczywiście podołam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię odwiedzać, zwiedzać zamki, pałace czy ich ruiny i od dawna już myślę nad zrobieniem albumu.
    Pomysł mam taki, że na jednej stronie dałabym zdjęcie jak dany zamek wyglądał w czasach swojej świetności plus jakiś krótki opis. A na drugiej stronie dałabym zdjęcie jak wygląda obecnie i jakieś moje zdjęcie z Pieronkiem :).
    A patrząc na papiery, które chcesz nam podarować widzę, że idealnie by się nadawały do realizacji mojego małego marzenia :).

    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję Wam za życzenia "urodzinowe" i udział w zabawie. Papiery trafią w ręce el, proszę o adres na maila carmenalice@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje dla El ,a Ty Alicjo ciesz nasze oczy swoimi pięknymi kartkami jak najdłużej :-D

      Usuń
    2. dziękuję serdecznie już nawiązuję kontakt ..

      Usuń
  9. Gratulacje dla el :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment