poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zapraszam na candy!


Dobry wieczór :)

Dziś zapraszam Was na candy, kartka będzie innym razem. 

Co dla Was przygotowałam? 
Przede wszystkim papiery - głównie ubiegłoroczne kolekcje polskich producentów, po ok. 30szt. z każdego z wymiarów 30x30cm, 15x15cm, elementy do samodzielnego wycinania i wycinanki.    

Zasady:
* zabawa jest skierowana do osób prowadzących bloga, proszę o umieszczenie informacji o candy z powyższym zdjęciem i linkiem zwrotnym do tego posta w pasku bocznym Waszego bloga
* chęć uczestniczenia w candy zgłoście za pomocą inlinkz
* wyniki opublikuję na początku lipca
* wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski

Powodzenia :)

42 komentarze:

  1. Nooo, chociaż raz udało mi się byc pierwszą:))) I mam nadzieję, że złamię zasadę, że pierwszy, to nie wygrywa;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 zgłasza się chętnie : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też wskakuję do kolejki.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja i ślad po sobie zostawiam w postaci komentarza i słonecznych pozdrowień.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna rozdawajka, cudne Twoje karteczki, z miłą chęcią zapisuję sie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochoczo staję w kolejce po wspaniałomyślnie szczodry zestaw:-) Pozdrawiam ciepło i ruszam dalej buszować pomiędzy Twoje kartki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie prowadzę bloga :(

    pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy i z niecierpliwością czekam na wyniki :) Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 33?! ale numer- wygąlda na szczęśliwy ! :)
    pozdrawiam i podziwiam
    eva

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm, takie słoduchy! żal by było nie stanąć w kolejce, więc staję z nadzieją :)) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dołączam do zabawy ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja chętnie sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dołączam :) Bannerek dałam na pasek bocznym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo!... jako 51 w kolejce z nadzieją, że to właśnie ja się załapię ;)
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie na candy ;)
    ...a banerek na pasku bocznym i witrynka w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście z chęcią się zapisuję , bo jak słyszę wycinanki to zaczynam się oblizywać , polubiłam je tak bardzo ,że zaczyna mnie korcić maszyna , ale jeszcze nie na moją kieszeń to wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty przygotowałaś ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości <3 Chcę, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej!!! cudne te wycinanki!!!
    Chętnie się nimi zaopiekuję bo maszynki nie posiadam.
    Pozdrawiam.
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ha 67 :) zapisana, banner też: andzia-tworzy.blogspot.com
    Pozdrawiam i powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prezenty - warte marzeń.
    Obserwuję z nr 101 - Terenia
    Pozdrawiam gorąco i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wrato pomarzyć...
    Ustawię się i ja jako nr 75
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się zapisałam, bo same śliczności tu widzę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo duzo chętnych, ale zapisze się, a co... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. może nie mam nic wspólnego z handmade (na razie), ale się zgłaszam. zafascynowały mnie wszystkie napotkane blogi z tymi cudeńkami i chcę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością się zgłaszam, gdy kolorystyka i wzory papierów zachwycają:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj jaka cudowna nagroda- probuje szczescia :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Narazie jako ostatnia ale moze sie zalapę;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. Staję w kolejcę i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam szczęścia ale ustawię się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również spróbuję :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. na ostatnia chwile..uff..dzieki za zabawe a banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatni będą pierwszymi, chciałabym :)
    Banerek na http://corale-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment