czwartek, 23 lutego 2012

Z pąsowymi różami

Witam Was i nowy dzień kawą latte :) Wczoraj zrobiłam nieco bałaganiarską kartkę:


Najmniejszy tag postemplowałam Archivalami (jet black i coffe), distressem (aged mahogany), żeby ożywić kompozycję zdecydowałam się również na gesso (biała akrylówka akurat gdzieś mi wsiąkła). Po wyschnięciu zauważyłam, że przez gesso delikatnie przebijają się tuszowe odbitki (zwłaszcza aged mahogany ładnie się prezentuje) - notuję to w pamięci, co by wykorzystać przy okazji tworzenia innych prac. Gesso świetnie zeszło ze stempla, czego nie można powiedzieć o archivalach... Ach!!! Stempel z motywem zegara wygrałam kiedyś w Montażowni a papiery w candy Rapakivi, oczywiście z wyjątkiem pięknych róż z kolekcji Authentique :)


Kartkę zgłaszam na: 24. wyzwanie blogu scrapki.pl, 2. wyzwanie blogu Rapakivi i wyzwanie o wdzięcznym tytule "Różana miłość", które można znaleźć na blogu Szuflady .

Pozdrawiam serdecznie :)

wstążeczka vintage

14 komentarzy:

  1. Ciekawa karteczka.
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatki. Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! świetne warstewki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. To co zrobiłaś jest niesamowite! Mam na myśli to jak użyłaś papierów Rapakivi! :) GENIALNIE!! :)
    Jestem urzeczona i zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebogata karteczka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż tu się dzieje:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka :)
    Carmen Alice warunkiem wzięcia udziału w zabawie szpiegowskiej jest wklejenie linka do sklepu scrap.com.pl
    Pozdrawiam.
    Szpieg scrap.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. link znajduje się po pozdrowieniach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow! Obłędna jest :-))) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment