piątek, 27 stycznia 2012

skromnie...

Dzień dobry :)

Bardzo spodobała mi się  ta mapka:

 

i to właśnie DT Romantycznego ILSu zainspirował mnie do popełnienia poniższej kartki. Ponadto w swojej pracy uwzględniłam wytyczne z tego wyzwania:


Kartka wyszła skromniutko... Nie jestem z niej do końca zadowolona, ale nie znajdę czasu na stworzenie nowej. Bardzo podoba mi się zestawienie papierów z kolekcji Amber i At noon, na pewno sprawdzi się w przypadku kartki gratulacyjnej z okazji narodzin dziecka. Różę - tak jak poprzednio - wykonałam wg kursu Natashy.


 
W dniu Twojego święta 
wstążeczka vintage

Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Tak bardzo skromniutko to nie jest :) Bardzo mi się podoba! Piękne zestawienie kolorów. Pastelowo ale z charakterem. Co do szarpania, to jeszcze się nie odważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest aż taka skromniutka! Bardzo przyjemna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromniutko?! Nie mam pojecia dlaczego nie podoba ci sie, mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ty jest świetna-delikatna,shabby..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment