wtorek, 20 grudnia 2011

KARTKI#12 Skrzyście, mroźnie i śnieżyście

Dzień dobry!

Dziś pokażę kartkę, którą przygotowałam wczoraj w nocy (czyli w ostatnim momencie) na wyzwanie Kobens. Nie chciałam robić pracy kojarzącej się bardzo mocno z zimą czy tym bardziej ze świętami. Moja kartka jest uniwersalna, można podarować ją z okazji imienin, urodzin czy zbliżającego się wielkimi krokami Dnia Babci :)




Róże wykonałam wg kursu Asi, po raz pierwszy jestem z nich naprawdę zadowolona. Może za sprawą papieru (fotka niżej) z serii natural handmade paper? Nie dość, że ma ciekawą fakturę, to jest całkiem gruby. Pewnie dzięki temu kwiaty zyskały na objętości a płatki wyszły mi takie hm... "mięsiste". Swoje trzy grosze dodaje brokat, dzięki niemu róże wyglądają efektownie.  

 
Materiały:
Winter Garden - Flying Carpet
Winter Garden - Prince of Persia
ramka ornamentowo - roślinna L (15cm)
rozetka 2 - do napisów zestaw 2 stempli
Samych pogodnych chwil...S24 
Glimmer Mist - Limited Ed. Winter 2011 - Abominable Snowman
Advantus Fairy Sparkles Glitter - Crystal Diamond Dust

Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Śliczna :) Różyczki prezentują się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam już na SP-świetna....A przy okazji muszę sprawdzić co to natural hand made papier.Jak to dobrze,że Asia tak chętnie dzieli się kursami

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dzięki- szkoda,że na kawkę mogę tylko zaprosić wirtualnie : (

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kwiaty są fantastyczne !!! Ogromnie mi się podobają ! Oczu nie mogę oderwać ! Ja też takie chcę !!!! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment