wtorek, 7 lutego 2012

Kartka z sercem

Dziś do pokazania mam taką oto kartkę (kolejna z kolekcji Dreamer):




Ta kartka nie wygląda na typową walentynkę (przynajmniej w mojej opinii). Nie jestem zwolenniczką Dnia Zakochanych, w tym roku nie planuję robić więcej kartek o tej tematyce, dlatego z góry przepraszam, że zgłaszam ją na tyle wyzwań (w kolejności alfabetycznej):
#4. wyzwanie w Agaterii - Kartka miłosna w nietypowym kolorze - wykorzystałam stempel Nigdzie nie kupisz szczęścia... 
#10 wyzwanie w CrafManii - "Na skrzydłach niesie wiatr..." - skrzydła pokryłam gruboziarnistą pastą strukturalną i posypałam brokatem
#5 wyzwanie w scrapek.pl - Pokaż mi jak mnie kochasz!
#5. wyzwanie w ScrapMarket - Walentynki
AA/MM#17 na portalu SP - Serce - serce wycięłam z tektury, potraktowałam gruboziarnistą pastą strukturalną, popsikałam Perfect Pearls (wyglądało wtedy prześlicznie), następnie pokryłam crackle accents i posypałam mikrokulkami.

Pozdrawiam serdecznie :)

15 komentarzy:

  1. Świetna kartka! To serducho jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa, już wyraziłam zachwyt-ale co tam jeszcze raz warto : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, świetne kolory i serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w imieniu DT Agaterii

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka- ja również nie przepadam za tym przesłodzonym, sztucznym świętem i trzymam się zasady, że jak walentynka, to na pewno nie w kolorach różu i czerwieni:-))) Bardzo eksperymentalne serducho efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i niebanalna,świetne serduszko.Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka inna. Piękna.
    Będę często do Ciebie zaglądać.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://kraina-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! rewelacyjne kolory i cały efekt cudny! dziekuje za udział w zabawie w Scrapku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej uskrzydlonej kartki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już na SP widziałam, ale jeszcze tu chciałam napisać, że dałaś czadu z tą kartką !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna kartka. Piekne uzycie Dreamera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment